Flen & sparreholm

Hej och go lördag kväll 
Vi har haft en heldag i Flen och sparreholm 

Jag , H, max, Sandra och Olivia åkte till mamma i Flen 
Vi stack från Stockholm vid 9 och kom hem nu vid 17.30 
Olivia har varit jätteduktig hela dagen , det var lite på slutet hon blev rastlös i bilen men det gick galant ändå 

Mamma hade bakat bullar så vi fikade och så fick hon en mobil telefon av oss för hennes hade gått sönder , H fixade med det och visade henne hur nya telefonen fungerade 

Mamma har inte haft toutch telefon tidigare så det var lite nytt 

Efter fikat tog vi en promenad till orresta ö innan vi åkte och åt lunch och sen drog vi mot sparreholm och fabriken 

Vi shoppade lite smått som sköljmedel , ljuslyktor, glasögon och en pyjamas till Olivia 


Sorry , här skulle det ha kommit in bilder från dagen men blogg.se har gjort om allting härinne så nu kommer jag inte åt mina bilder 
ARG......😡

Jag måste skriva till kundtjänst ...

När vi kom hem så kom brorsan över , han surrade lite och så tog vi en promenad innan han lämnade zappa här 
Zappa ska bo här 1 v !! 

Nu ska jag smälla i mig lite herpes tabletter , herpes under näsan och på läppen 
IGEN ...  suck 

Ja ja 
Bilder kommer när jag löst det med kundtjänst 
Ni får roa er med text så länge 

All kärlek / M ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0