HEEEEELG

Hej vackra !


Vet ni , nu är jag ledig fredag och lördag 
Gud så skönt 

Helgen är fullspäckad men ändå ledig 👊

På  söndag jobbar jag med KP bla. 

En bra dag på jobbet med massa fix, vi försökte elda det sista men allt var blött och surt så vi la ner , vi fick ingen eld trots 2 flaskor tändvätska och 2 askar tändstickor

Det slutade med att vi packade det sista i säckar 

Jag gick hem vid 2 tiden och pysslade någon timme på plätten , tog bort lite ris i rabatterna och tog in mina pelargoner 
Tänkte torka dom inne och se om dom klarar sig till nästa år , en av dom
Är faktiskt från sommaren 2016

Jag hade tvättstugan och jag stekte lite pannkakor till middag 




ljusa, smöriga och godare än godast 


På kvällskvisten kom Rickard förbi , han hade köpt en tack present till H för att H körde honom till Skavsta sist då Rickard skulle flyga till Teneriffa 

Rickard berättade om hans resa med helt fel flygbolag och fan va jag skratta när han berättade om ungersk text och galna polacker mm 

Hm,,,,

Gäller att välja rätt flygbolag när man reser 

Tack för presenten 🍸

Jag har även städat mitt linneskåp , mitt linneskåp ser inte ut som
Svärmors om man säger så 😂😂
Mina lakan manglas inte och de rullas bara ihop och i dag var det kaos , jag hittade inte ens ett örngott så då kunde jag inte låta bli att styra upp skåpet 

Nu ska jag krypa ner och sussa 

❤️ Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0