Olerys


(null)

Hej 
I dag är jag sliten 🍾🍾
Party i går 
Jag och H firade 24 år 

Vi tog in på hotell Quality Hotel globe i går vid 15 
Vi drack bubbel 🍾 och mös 
Vid 17 tiden  kom Rickard , kricka, Johan och Annicka upp på vårt rum 
Vid 18 mötte vi även upp min bror och hans fru för middag på olerys 

Vi var 8 st som åt och efter middagen dök PK upp
Och strax efter kom
Anna, Annicka.erik och 6 kompisar till dom så vi var väl sammanlagt 18 pers i går 
Vissa var helt nya för mig 
Det var jättetrevlig med lite drama men kvällen  gick så jäkla fort bara

Helt plötsligt så säger vakterna att nu stänger vi 
What ?
Dom stängde redan 00.30 

Då gick några upp på vårt rum och parta vidare och vi kom i säng 6.30 i morse 
Jag har sovit ca 3 timmar så gissa om jag längtar tills kl är 20 så jag kan ta hundarna och sen en dusch och sen krypa ner i sängen 

(null)

(null)

Jag tog nästan inga bilder, jag hade för mycket att prata om
😂😂😂
Jag tyckte om hotellet och frukosten var klockren 

Tack alla för i går och tack älskling för ett mysig dygn med bra samtal och kärlek ❤️

 Hoppas ni har haft en bra lördag 

All kärlek / Maria ❤️❤️❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0