Så mycket gjort

Hej söndag 

I dag var det den ända dagen på mer än en vecka som jag inte hade något planerat 
Det vart inget jobb i dag så i går tänkte jag att jag skulle ta det lugnt 

Men noppe 

Vaknade 6 
6.30 ut med hundarna 
Tvättstugan 7-9
9-10 långpromenad med hundarna 
10-12 på ärenden , bla besökte vi rusta, citygross och media mark 
Sen åkte vi till foderboden 

När vi kom hem började jag ute på plätten 

Jag har ställt undan alla utemöbler, krukor , grill, gräsklippare och baden baden stolar 
Under presseningar 
Och en viss del inne på balkongsdelen ! 

H har krattat och lagt ny jord på gräsmattan 

Medans jag pysslade med det så tog H hand om städskåpet  / verktygsskåp 

När man  öppnar det skåpet så ramlar allting ut 
Det vart en redig rensning

Han slängde 2 stora kassar med skit 
Massa saker tog vi ner i källaren , det vart så jäkla fint ,,, tack skatt ❤️

Och när vi ändå var i källaren så tog vi ner massa annat från lägenheten och så fick lite ordning där nere oxo . 

Julsakerna ligger nu längst fram så jag lätt kan plocka fram dom i dec 

när rensningen var klar så gjorde jag pepparrotssås och skalade potatis 
I kväll blir det korv med pepparrotssås till middag 
Gissa om jag längtar .....

Den kommande veckan är helt galen : 

Jobb
2 kp uppdrag 
Stan på onsdag
Kalas på torsdag 
Fredag - lördag ska vi ut och bo på hotell
 ( firar 24 år ihop) 
Söndag jobb

 Tyvärr så får jag inte in bilder  så det blir bara massa text i detta inlägg oxo 

Hoppas blogg.se kan lösa det i morgon 

  Önskar er en fin vecka // M ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0