Söndag kväll

Hej
 
Besök nu på kvällen, Först kom inger och lilla Selda, sen kom Rickard och för ett tag sen kom Kenneth och hämta Zappa.
 
Till middag  åt vi Skinksås och spagetti ,  den vart grymt god...   såsen alltså.
 
 
Jag sitter och väntar på att gå och jobba, 20.30 är det dags........
Gissa om jag har lust......
 
Näääää
Jag hatar att jobba kväll och dessutom är det Söndag och så är det vädret såklart
satan i gatan va kallt det är i dag.
Storm, nordliga iskalla vindar och så kom det faktiskt lite snö i dag, Dock jätte lite men det biter i kinderna.
 
 

      Eftersom det känns som vinter i dag så bjuder jag på en bild från julafton 2011
 
Jag ville även testa om jag kunde hitta mina bilder och ladda upp bilder från datan eftersom det inte fungerar från min mobil (bloggappen) 
 
Önskar er en fin ny arbetsvecka eller höstlovsvecka om ni har det
All kärlek/ Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0