Torsdag

Hej 

Det är ingen vanlig dag utan max födelsedag 
Se tidigare inlägg

I går var en lång kämpig dag 
Jobb x 2 
Skitväder , mörkt & tungt och blöta hundar 😂😂


Jag har en förkylning på g men håller den ifrån mig med litervis med kanjang 

I dag blir det jobb och så skulle jag behöva ta en sväng förbi bolaget och köpa en skumpa 
Vi firar ju 24 år i morgon och totalt 34 års vänskap & kärlek  jag & H ❤️

I kväll ska vi fira maxan 🎂

Full rulle i vanlig ordning 

Det har fortfarande inte löst sig med blogg.se och inlägg av bilder 
Men jag lyckades få in en bild på max , det är för att blogg.se har fått till ett eget litet album där typ 3 av mina sista bilder hamnat 

Hajar nada 

Ja ja 
Ni får stå ut 
Lägger ut bilder på snap och Instagram medans 

All kärlek // Maria 




Kommentarer
Postat av: Sofia

Om du klickar in på bildikonen INNAN du skriver inlägget så kommer du åt ditt album och kan ladda upp bilder. Sen när du skriver ditt inlägg så finns dem där:)

2017-10-26 @ 13:06:50
Postat av: Sofia

Om du klickar in på bildikonen INNAN du skriver inlägget så kommer du åt ditt album och kan ladda upp bilder. Sen när du skriver ditt inlägg så finns dem där:)

Svar: Nej soffan
Går ej
Mina bilder kommer inte upp
Ia None

2017-10-26 @ 13:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0