Bråkat

Idag har jag bråkat med massa företag 

Mest med Akelius 
( 15 samtal senare )nu  funkar tvättstugan 

Den har inte fungerat sen i tisdags 


Sjyst tvätthög plus att jag hade 2 stora kassar med arbetskläder 


Sen har jag bråkat med Kundkraft 
Dom hade skrivit på nätet att dom kunde garantera lägre el priser 

Vi fyllde i våra kontakt uppgifter och bad dom kontakta oss för att diskutera det 
I dag 3 v senare kom ett kontrakt där dom sagt upp mitt avtal med vattenfall och satt upp mig på ett år på något som heter varbergs energi 
????

What ! 

Så jävla lack, jag  blev helt galen !!
Pratade först med en tjej som var så jävla störig och otrevlig 
Hon sa tillslut att hon skulle lägga på och då skrek jag 
- jag är fanimej inte klar med dig och så babbla jag på 
Hon var sur 
Men tillslut slängde hon på luren i mitt öra 

👍👍👏👏 bra ! Heja henne

Jag har hennes namn och jag ska ringa hennes chef på måndag 
Har hennes nummer oxo 

Men jag ringde upp igen efter hon slängt på luren och fick då prata med en kille 

Vi pratade i 20 min och tillslut fick jag allt annullerat 

👏👏👏 heja mig 

Love IA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0