Dansk sjömansbiff

Jag älskar ju sjömansbiff

En av top 10 på favvo listan när det gäller mat

Så i går måndag tänkte jag att jag skulle laga dansk sjömansbiff 
Det är typ samma sak fast man varvar med köttfärs istället för lövbiff och så gör man den i ugnen 

Detta var absolut inget för mig 


Ganska färglöst och jag gillade inte den frästa färsen 


Det bästa med det hela var att jag gjorde en jätteform- hm ....

Jag får göra matlådor till jobbet av det som är kvar för vi kommer nog inte äta upp det 

Det gick absolut att äta men inget för mig 


Måndagen var en ok dag förutom att jag e hängig 

I dag tisdag så blir det jobb x 3

FT och 
2 kp uppdrag , en ska jag träffa kl 15 och en ( den nya tjejen ) kl 20.30 i kväll så det blir en lång dag 
Men jag ska börja morgonen med att snygga till mina naglar 


Mina naglar just nu 

Ful lila färg och morsans utväxt 

I dag ska jag nog göra gråa naglar eller vinröda , men nästan säker på att det blir grått😀


Önskar er en fin tisdag / Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0