Fredag och lördag

Hej helgen 😀


Dagarna bara flyger i väg 

det positiva med denna helg är att vi mest chillar och vilar 

I går kväll såg vi på tv och det sista avsnittet på game of thrones 
Omg 
Så länge kvar tills sista säsongen 
Hm...

Vad tycker jag om denna serie ?

De första 4 säsongerna hade jag svårt att hänga med, svårt med alla familjer och namn 
Men under seriens gång så har man ju fått sina favoriter och serien vart bara bättre och bättre och nu sitter man på helspänn och längtar efter sista säsongen 😏

Vi åt gott i går , det blev 

Fläskfilé med skruvar och bea 🍽


På fredag kvällen somnade vi 21,30


I dag lördag gick vi upp 4.30
Vi var vid golfbanan 5.45
Vi Spelade en runda och sen åkte vi hem och duschade mm
Vid 11.30 hämtade vi Oliva, Sandra och Max 
Vi åkte till Ikea för lite inköp 

M&S köpte ett vardagsrumsbord och lite annat smått

Vi köpte kuddar, doftljus hem och till mitt kontor 
Och en stor blomma och terrakotta krukor till saga i födelsedagspresent 



Här kommer bilder från golfen och resten av dagen 


Från vänster  Tuva , Max , sackes mamma . Saga och sacke 



När vi var klara på Ikea vart det lunch på donken innan vi åkte mot sagas kalas i Farsta 

Saga ( min brorsdotter ) och hennes kille sacke bor där 
Det var jätteskoj att se hur dom bodde och dom hade gjort allt jättefint i dag och fikat satt som smäcken 👍


Vi stannade på fika , dom som ville fick stanna och grilla mm mot kvällen 

Tack för i dag saga & sacke ❤️❤️

Nu ligger vi i soffan igen efter att ha smockat i oss en kebab med ris 
Jag är trött och mätt 



Lill grodan sov sig igenom Ikea besöket 

Det var helt hysteriskt med folk på Ikea i dag 
Vi fick hoppa över maten på Ikea i dag , jag har aldrig sett så mycket folk där någonsin 


Nu säger jag hej då för i kväll
God natt alla vackra ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0