Hemma

Tjo


Det blev en lång dag 

Först jobbet , sen hem för att lämna Sune och sen vidare till handen för att hämta min brukare 

Vi gick tillbaka till BB för att spela bowling 
Sen åter till handen för att lämna honom och sen hemåt igen 

Omg 
Jag har inte haft telefonen på mig hela dan men ändå visade stegräknaren 1.4 mil 

Gissa om jag är mör i benen 

Men vet ni ? 
Jag kommer ändå inte gå ner ett gram för jag har tuggat i mig reisen , muffins, ravioli, korv och pommes och lite .....

Jävla fetto man är alltså , sexi and i know it 
👍👍👍👍

I morse när jag promenerade till jobbet så fångade jag solen mellan träden 
Så vackert 


En riktigt skön höst morgon 


I morgon fm har jag en del att fixa , efter 14 drar vi till mamma i Flen 

Nu säger jag god natt, jag hoppas jag kommer sova bra i natt 

Love Maria 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Bra jobbat!👍💝☺️ Du är inte ett jävla fetto Maria!💕Du är jävligt underbar och härlig!😉🤗💞 Vi är många som gillar dig! Jättefina bilder!👍☺️Underbart!🌲☀️🌲🍁🍂
God natt! Sov gott!😴 Kram🌸💕

Svar: Tack snygga vackra Jossan ❤️
Maria Höglund

2017-09-21 @ 20:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0