Hit & dit

Sprungit / åkt Hit & dit i dag 


Först jobbet 
Sen posten i handen 
Sen kommunhuset för jobbmöte 
( nu har jag tagit en klient till) 
Vidare mot jobbet igen för att möta upp fyndet 
Det är en secon hand butik i handen som kommer och hämtar saker vi skänker 
Så jäkla skönt att bli av med ALLT skit vi samlat på oss de senaste åren 

Å vad jag mår bra när operation rens pågår 
😂👍👍👍

Sen hem till Sandra och Olivia 

Mitt barnbarn blir sötare för varje dag 
Älskar den lilla bönan 


Nu är jag hemma och jag har gjort middag 

Köttsås med hemmagjord potatismos 
Mumma 

Nu väntar vi in kaj och inger som kommer förbi en stund och sen blir det filmtajm 

  Va rädda om er / Maria ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0