Lördag

Hej 


Nu har vi varit i stan 

Kalle hittade massa snyggt 

Det vart 4 par byxor 
1 långärmad tröja och en adidas T-shirt 

Kalle köpte supersnygga skor till Henning 
Ett par ultra bost Adidas ( vita ) 

H köpte oxo en adidas T-shirt 

Och jag handlade ingenting 😀

Vi åt lite lunch på pizzahut 🍽


Självklart vart det en pepperoni pizza ‼️


När vi var klara i stan åkte vi till Nacka på ett ärende och sen hem 

Vi tar resten på vår lista i morgon 

När vi kom hem så gjorde vi en rensning i Kalles garderob 
Massa kläder som han inte ska ha kvar 

Min systerson Oscar får först titta vad han vill ha och det som blir över får en ungdom på mitt jobb 

Kalle är och spelar paintball just nu med Max och hela kompis ligan  , pk, vira, Kevin. Vippe och många fler 

Vi vart också inbjudna men jag tycker det är för dyrt och sen skulle inte min rygg palla just nu 

I kväll blir det soffan 
Om jag längtar 

Love Maria 


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh fy fan vad gott! Min absoluta favorit-pizza av alla!!

2017-09-30 @ 20:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0