Operation fixa

Oj va mycket vi hunnit med i dag 


Tvättat
Kp uppdrag 
Putsat alla fönster
Städat
Gjort rent ugnen , glaset på ugnsluckan var typ brun av fett och skit , trist att jag inte tog före och efter bilder för det vart så sjukt rent 


Man såg INTE in i ugnen innan ! 



Fönsterna är skinande rena nu 😀


Nästa helg ska vi storstäda badrummet , ta ut allt och skura alla väggar och tak 

När vi var klara åkte vi till en kompis och hämta vinterdäck som vi sen körde till en annan kompis som ev ska ha dom till sin dotter 

Vi handlade till mitt jobb ( FT) 

Vi åkte till Haninge c och handlade lite ( se tidigare inlägg) 

Vi var på Biltema och köpte bla en ny flagga till altanen 

Efter Biltema åkte vi hem till Max och satte upp fågelskrämma ( förhoppningsvis )ska det fungera  på deras balkong 
Tyvärr var inte Sandra och Olivia hemma 😔

Sen avslutade vi med handling hem till oss 

När jag kom hem så gjorde jag min kassler i ugn 
Se recept nedan 


Nu är kl 15.55 och jag tänkte vila resten av min söndag 

Jag är impad att jag orkat allt detta i dag för jag har jätteont i hals & öron och mår 👎

Så nu blir det vila 

I morgon är det jobb igen plus 2 kp uppdrag i veckan 


Ha en fin söndag / M 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0