Söndag 10/9

Hej 


Vad var det jag skrev i går , att detta skulle bli en lugn helg ?? 
Hahaha    NOT 

I går var det ju plattan i mattan hela dan 

I dag har jag varit i farten mellan 6.30-15.30 

Fixat massa hemma
Promenader med Sune 
Möblerar om hemma
Tvättat typ allt 
Madrasser, kuddar, lakan. Örngott, madrass överdrag, bebiskläder 
Varit på miljöstationen och slängt Kalles trasiga säng
Varit på jobbet 2 ggr i dag 
1:a gången hämtade vi en säng ( 120) som vi fick av Kia & Rickard , det var deras dotter Sandras säng men nu har hon ju flyttat till Teneriffa så vi fick den för att Kalles säng har brakat
 
2:a gången körde H mig dit med saker jag köpt till jobbet 

Städat
Storhandlat på maxi 
Ätit lunch på wiki bar ( snitzel) 
Varit uppe hos Max och Sandra med bebiskläder 

Duschat 

Plus massa annat !

Nu ska jag slänga mig i soffan och njuta resten av söndagen innan ny jobb vecka börjar 

Tyvärr har jag inga bilder från dagen men snodde en fin bild från Max 

Olivia och Max ihop 




2 underbara liv ❤️❤️❤️älskar er ❤️❤️❤️


Jag tycker inte om att sno bilder av andra utan att fråga 
Inte ok ‼️  Och denna bild frågade jag inte om men hoppas det är ok för marre ❤️❤️

 Önskar er en fin söndag 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0