Tisdag 5/9

Hej vänner 

Sorry för min frånvaro, dels har jag inte haft jätte lust  att blogga  och dels är det inte sjyst mot er att ni jämt ska behöva läsa om min trista vardag 😀


         Vad har jag gjort ?

I helgen hade jag Zappa , brorsans hund 

I fredags var vi ute och åt och tog några drinkar 

I lördags tog vi det lugnt 

I söndags tittade vi på bilar 

I går måndag köpte vi en bil , det vart en Audi A4 Kombi ( vit) 

I går flyttade en av mina bästa vänner till Teneriffa 
Dom bilar 🚙  ner bohaget ,
 så just nu i skrivandets stund är hon och hennes familj på väg , väldigt sorgligt att säga hej då i går men jag är ju såklart jätteglad för deras skull , ett helt nytt kapitel i deras liv ! All lycka önskar jag er ❤️❤️❤️

Jobb i dag och igår 
I dag vart det mycket städning i villan och fix i trädgården mm

Här hemma har jag precis klippt gräsmattan 

Nu ska jag kolla på games of thrones 

I veckan blir det kp uppdrag och kalas 

Här kommer lite bilder 


Bästa vännerna Zappa & Sune 



              Vår bil 





3 bilder från jobbet i dag 👍

tror jag fick tipex överallt i dag 

På fingrar , kläder och mobilskalet 

Precis när jag använt tipex så ringde telefon 
La armen och händerna på skiten och sen svarade jag i telefon 
Hahaha kunde bara garva 


Nu säger jag hej då
Love IA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0