Torsdag

Hej 


En trött tjej här 
Somnade vid 20.30 i går men blev väckt runt 22 tror jag 
Sen kunde jag inte somna om, tror jag somnade framåt 23.30 ish 

Jag vaknade 4.30 i morse och i dag har jag en lång dag framför mig 
Jobb
Sen hem och lämna Sune innan kp uppdrag kl 15.00 

I går var vi på Ikea med FT 

Jag köpte glas, matlådor och doftljus

Och till jobbet köpte vi grytlappar och vitlökspress 


Självklart vart det dom obligatoriska bullarna 



Här är gänget som åkte i går 


Det vart shopping för ungdomarna också 
Bla 
Tvättkorg , matlådor och en skyddsmatta i plast att ha under datastolen 

En bra dag 

Nu väntar jag in Kalle och sen blir det jobb 

 Älsk på er alla ❤️


Kommentarer
Postat av: Therese

Vaaa?? Äter du utan lingonsylt?!?! Det godaste som finns ju haha.
Ha en fin torsdag! Kram Therese

Svar: Det är super äckligt 😂❤️
Maria Höglund

2017-09-21 @ 08:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0