26/4

Hej 

Hur mår ni ?

I går kväll vart det sent , planet var försenat så vi var hemma i Haninge runt 00.30 
Sen var det mycket köer på Essinge leden också och det gjorde sitt 😀
Det var kul att träffa MOS igen 
Olivia var glad men lite blyg och väldigt trött tjej 
Hon hade varit super duktig på båda flygresorna 
Farmors tjej 👍


Kl 6 i morse klev jag upp och har fixat hela dan 
Lite jobb
Tvättat
Hämtat paket 
Varit och handlat 
Vart på pedikyr 

(null)

(null)

Det vart korall röda tånaglar 

Sen var jag på Clas Olsson och köpte en rakapparat till Henning och solcellslampor 

När jag var klar så åkte jag hem till max & Sandra och gosade med min tjej 
Vi åt lunch och fikade 

Jag stannade tills jag hörde att det började åska , Sune är ju livrädd för åskan så jag sprang hem och mycket riktigt så hade Sune rivit hallen och var super stressad 

Nu degar vi , vi åt kyckling café de paris sås och ris till middag 

(null)

(null)

 I går kväll gjorde jag en stor laddning med köttfärssås och gjorde iordning 2 matlådor till max och Sandra !! Det uppskattades verkligen för dom var jätte hungriga när dom landade och åt maten innan dom la sig 💛

Jag önskar er en fin kväll 
Maria 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0