Af Chapman

Tjo och glad valborg önskar jag er alla ❤️

I går fick jag ett väldigt frestande jobb erbjudande 

Jag har en ganska ny vän som är chef för att tillsätta personal på olika jobb

Och i går kväll ringde hon mig och erbjöd mig ett super roligt jobb på Af Chapman 

Det var ett heltidsjobb som receptionist med bra lön 

Jag är utbildad telefonist / receptionist 

MEN 

Dom ville att jag skulle börja jobba omgående och då menade hon typ på rotmos 

  • Jag var tvungen att tacka nej av många skäl men de största är att jag inte vill lämna mitt jobb bara sådär hux flux
  • Det andra är att jag måste ha någon att lämna Sune till om jag ska jobba heltid i stan 

 Det känns lite hårt att säga nej för dels vill jag jobba heltid och lönen var 👍

Jag kunde bara ringa henne när jag var redo för något annat men om jag ska byta jobb någongång så är det ett receptionist/telefonist jobb jag vill ha och i går kom jobbet med stort J 
Men det går fler tåg 😏

(null)


// Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0