Anders & dubbelhakan

Vilken rolig torsdag 

I dag har jag och min dubbelhaka  ätit frukost och hängt med min vän Anders ❤️
Det är världens goaste och snällaste kille 

Tyvärr ses vi inte jätteofta för han jobbar som vakt på en båt varannan vecka och så bor han i Södertälje så det är ju inte jättenära ! 

Men när vi ses har vi skoj 

Mycket samtal i dag om livet & kärleken och mycket skratt 
Kia , vi saknade dig 💛💛💛

Kul att du kom förbi 🌸Anders 

(null)

En bra dag med mycket sol & fix 

Nu sitter jag på altanen i kvälls solen och äter kyckling wok med nudlar 

(null)

I morgon blir det : 
Tvätt
Storhandling
Städ
Läkarbesök ang mina åderbråck 
Kanske en  öl på altanen 

På lördag så ska vi på lite blom jakt bla.

Hoppas ni får en fin kväll 

(null)

Så här skönt har Sune på dagarna på jobbet 
Han bäddar ner sig i soffan 😂😂

// love Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0