Barnsäkrat

Hej alla fina 

Vilket väder vi har fått , sooool

Oj va jag tjatar men hur mysigt ?

Nu hoppas vi graderna skjuter uppåt så vi slipper minus grader på natten  för då kan vi snart plantera i balkongslådorna 

Full rulle i dag 
Började med att kolla walgrens värd och tunnelbanan och åt frukost framför tv:n 

Sen pantade jag burkar och storhandlade 

Efter det så städade jag hemma och började plocka ut allt från balkongsdelen 

Vid 11.45 gick jag upp till MOS 
Jag mös med Olivia och vid 13 tiden kom H 
Han barnsäkrare hyllor och hjälpte max och Sandra att flytta om hyllor och tavlor på väggarna 

(null)

(null)

Tjusigt 

Det vart mys och bus med lillgrodan🐸

(null)

(null)

Bilden vart lite rolig för här skulle hon precis klänga sig upp på mig 
Nu kryper Olivia för fullt och ställer sig med stöd 
Jag tippar på att hon går innan hon blir 1 år 

(null)

   Farfars  tjej 


När vi kom hem så körde jag ut precis alla 
ute möbler på gatan och duschade och krubbade allt 😀
Jag skurade altan delen och la på min nya matta 
Skönt 👍
Nu är det ordning och reda 

(null)

(null)

     FÖRE:
Jäkligt rörigt 



  EFTER:
Rent och fräscht 

(null)

(null)
 
Miniros , årets första köp blomma 

(null)

Jag måste hitta svarta dynor till stolarna 

(null)


Nu ska jag ska räkor , det blir räktacos till middag och tvättstugan 

Love IA ☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0