Bildbomb

Här kommer ett axplock från dopbilderna 
Det var svårt att välja ut  bilder av 148 fina 

(null)

(null)

Barnens farfar Jörn och min fina svärfar 
 max och farmor Gun och min härliga svärmor 

(null)

 Max, Min brorsdotter saga med sin kille zacke

(null)

Min brorsdotter tuva 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Fotograf: petra e johansson 

Hör av er till mig om ni eventuellt söker en fotograf till några event i sommar så kan jag prata med petra om hon har tid 
Sen får ni komma överens om kostnad 


Nu är det måndag och jag ska strax gå mot jobbet 

Ha en fin dag // Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0