Fredag & 50 år

Hej 
I dag är det den 6 April och min vackra goa svägerska Sussie fyller 50 år i dag 
Hipp hipp hurra 🍾🍾
Herregud , jag har nästa haft Sussie i mitt liv i 35 år 
Underbar människa ❤️
Hon har sin 50 års fest den 5/5 för annars hade festen krockat med dopet och det är vi glada för att hon tänkte på , vi vill ju fira båda högtiderna såklart 
..............................

Det är även  fredag i dag , ledig 😀

Dom ringde från assistent jobbet i går och frågade om jag ville jobba fredag och lördag men just den här helgen vill jag vara ledig 
Eller rättare sagt så måste jag vara ledig 
I dag ska jag ju ha min lillskrutta 🐸
 va mysigt vi ska ha , tänkte ta en promenad och kanske gunga lite om det inte är för kallt 
Det snöar och blåser just nu ! 

 i morgon lördag  är det ju dopet 
( ingen har väl missat det 😂😂)

(null)

Farmor har köpt nam nam 
Eco bolognese, rån och smoothie 
Men ev så gör jag pannkakor 

På söndag vill jag åka till rusta och köpa lite balkongs saker som tex en ny matta 
Min turkosa matta har sett sitt och det är brännmärken på den osv 
Värst vart det efter nyår när Kalle hade party 
😂😂

Annars da: 
Jag har några bekanta som är min brors och Sussies bästa vänner / familj 
Petra i den familjen ( dottern) och bästa kompis med saga ( min brorsdotter)  är en super duktig fotograf och jag frågade henne i går om hon vill följa med till dopet och fotografera 
Och det ville hon
Söta snälla petra ❤️
Max och Sandra vart jätteglada för att hon kommer och fotar och förevigar dagen 

Nä nu ska jag hoppa i duschen , jag har städat och storhandlat på morgonen 
Heja heja 

Love Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0