Grattis Olivia

I dag har Lillgrodan Olivia namnsdag ❤️

Vilken härlig söndag ❤️

På morgonen var vi i Gubbängen hos petra och hämtade dop bilderna 

Vid 10.30 kom Sandra & max och lämnade Olivia 
Vi hade så himla mysigt i dag 
Hon är bara glad & lycklig 
Vi lekte en timme , sen åt vi lunch och sen somnade hon i mitt knä 
Jag la ner henne i soffan och då sov hon ca 1 timme 

(null)

Dessa små söta fötter 🐸

(null)

Jag kan sitta och titta på henne hur länge som helst 🐸

(null)

Hon vaknade med ett leende och vi låg i soffan och mös , sen lekte vi och kastade boll med Sune 

Efter lek så bytte vi blöja och promenerade mot vendelsö till Olivias mormors nya lgh 
Där mötte vi Olivias mamma & pappa ❤️

(null)

(null)

När jag kom hem från vendelsö så gjorde vi 2 stora kyckling sallader 
Så himla  Gott 😀
Massa bacon, ost, rödlök och kyckling plus massa annat 👍🏻

(null)

Nu är jag nyduschad och ligger och myser i sängen 
Kl 18 kommer det än som ska köpa en sak av mig som jag har haft på försäljning 
Hoppas han köper för då blir jag 500 kr rikare 

Love Maria 

Kommentarer
Postat av: Therese

Du är en sån underbar farmor ❤️ Blir alldeles varm i hjärtat när du skriver om lilla Olivia. Han är ju sån liten sötnos!! Kul med en tjej nu bland dina killar också!!

Svar: ❤️
Ia None

2018-04-15 @ 19:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0