Kärlek & tv

Börjar med lite tv snack 

Robinsson - från början gillade jag Pascal jättemycket men han har sjunkit 

Vem tror han att han är ?

Lyfter sig själv till skyarna och tror att han är bättre än bäst 
Lyfta hela laget på sina axlar in My as 
Trött på han nu ....  bror duktig 

Nya gubben , 70 åringen 
Heter han nick ??
Hur jävla coooool , grym gubbe !! Heja heja 
.............
Sen på 4:an i går kl 20 
Välkomna till 
(1987) med min favvo Magdalena Graaf 

Jag följer ju hennes blogg sen flera år tbx och hon bjuder alltid på sig själv och jag har typ samma humor som henne , det känns som man känner henne . 
Skrattar gott när jag läser hennes blogg  inlägg 
I går var hon och hennes familj på tv och gick tillbaka till år 1987 
Och allt dom visade hade typ jag ! 
Sony walkman 
Jätte telefonen motorola
Cykel med bocket styre , jag minns att min kompis Tifa fick en först och att jag sen fick grina mig till en egen 
VHS
Lycko trollen 
Filmerna
Musiken / allt var bra 

Älskade den tiden / 18 bast var man då 

(null)

 Avslutar inlägget med den jag älskar ❤️❤️❤️

Berätta gärna , vilka håller ni på i Robinsson ? 

// Maria 

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag hejar på Marie! Tycker hon var grym som satte sig i buren, hon gnäller minst och hon är jäkligt duktig!
Jag ogillar han Robban ( han som bara ligger i hängmattan hela tiden) och Pascal gillade jag också i början men inte efter han kläckte ur sig ”Jag är trött på att alltid vara starkast fysiskt och psykiskt och bäst på allt” My ass säger jag bara haha

Svar: Håller med om Marie ! Grym tjej 👍👍👍❤️
Ia None

2018-04-13 @ 19:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0