KP och VIP

Tjo 

Mitt kp uppdrag pågick 5 timmar totalt idag 
Först hämtade vi min brukare
Sen åkte vi till mall of Scandinavia 
Där hade vi bokat bio i vip salongen och vi alla åt inne framför filmen 👍

Det tyckte min brukare var lyx delux och det var uppskattat 
Vi åt burgare och han åt kyckling & pommes 

(null)

VIP  avdelningen / Älsk på detta 

(null)

(null)

God mat ! 
Filmen var grym 
Sen åkte vi hem och lämnade T 

Efter bion åkte vi och köpte en rosa och en blå Hortensia 

(null)

Har aldrig haft såna i trädgården förut och den verkar ganska knepig så vi får se om den överlever 
😂😂

(null)

Älsklingen hade på sig tröjan han köpte igår 

En mysig dag , i kväll blir det lugnt 
Jobb i morgon 
Jag ska hämta min 2:a brukare 9.30 i morgon bitti 


Kram på er // Maria ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0