Söndag- bio-kp uppdrag

Hej och god söndags morgon 

I går var jag ju barnvakt till Olivia ❤️
Max och Sandra var bjudna på en födelsedagsfest ute på biskopsudden
 ( djurgården) på en båt 
Festen började 16.00 

Jag hade Olivia från 15 
Hon var superglad hela kvällen men vid 17 tiden var hon väldigt trött och vart lite ledsen men det gick över , vi fortsatte att leka och mysa

Vi åt middag vid 18 och tittade på barnsånger mm på tv och bytte till pyjamas 

Vid 18.30 så vände hon sig om och la sig på mitt bröst och somnade 
Hon sov till 19.10 men då vaknade hon arg och ledsen och jag fick inte riktigt kontakt med henne 
( nu med facit i hand så sov hon nog) 

Jag trodde hon var ledsen efter mamma och pappa och när hon fortfarande grät vid 19.40 så ringde jag och sa att dom kanske skulle åka hemåt runt 20.30 eftersom det tar ett tag från djurgården 

Precis när jag ringt dom så var det som att trycka på en knapp 
Olivia började små prata och sen la hon sig till rätta och somnade om 
Sen efter 20 min vaknade hon och grät i 5 min och somnade om 
Sen sov hon tills max och Sandra kom 21.15 

Då berättade dom för mig att hon även gör så med dom 
- vaknar lite arg och bestämt i flera omgångar

Då kändes det lite dumt att jag ringde hem dom men jag trodde hon var ledsen för hon saknade mamma & pappa 😒

Men jag fick 6 härliga timmar med min tjej och max och Sandra kom i väg själva en stund 

Nästa gång vet jag att hon vaknar lite orolig men att hon somnar om 

Vad jag älskar den här lilla varelsen 

🐸🐸🐸

(null)

(null)

Farfar var med och busade ett tag 
Det var han som körde och hämtade hem M&S 

(null)

(null)

somnade  så skönt efter middag, blöja och pyjamas 

(null)


Här somnade hon om efter att ha varit ledsen 40 min 
Skruttan 

(null)

Fina  mamma & pappa på party 

(null)

 Vi köpte en rolig body till Olivia i går 
😂😂😂

I fredags köpte vi en jättefin korall röd tröja med spets till  Olivia från H&M 
Jag väntar in en bild från mamma Sandra när Olivia ska använda den första gången 
Visar den sen ....

I dag söndag är det jobb / kp uppdrag
Vi ska på bio och se denna 

(null)

Der blir på VIP på mall of Scandinavia 

I morgon blir det också jobb, min brukare vill till Ikea och köpa en bäddmadrass  
Men på tisdag är jag ledig 

Önskar er en fin söndag // Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0