Söndag den 8/4

Hej 
I dag fick vi lite värme i luften och nästa vecka ser ut att bli vårig med sol 
Hur underbart 🌞🌸

I morse åt vi en god frukost och sen tog vi det lite lugnt 

Vid 10 åkte vi mot länna och pass sweden och rusta 

På rusta vart det schampo, tvål, sköljmedel, tvättmedel och roll on mm 

Sen köpte jag en ny bast matta till balkongen 

Jag har haft en turkos tidigare men denna gång blev det en svart och vit 

(null)

Det blir fint med de gråa rotting möblerna på balkongsdelen 
Jag behöver dynor till sofforna men jag hittade inga bra och dom jag ville ha var alldeles för dyra 
Jag får avvakta lite ☀️

Efter länna vart det jobb (FT) 
Vi åkte vi och handla och kollade villan !

När jag kom hem så tog jag tag i rabatterna 
Rensade , klippte bort gammalt och krattade så nu är det fint och lökarna börjar komma upp 
🌷🌷 
Det blev 2 påsar med ogräs och kvistar 

(null)

(null)

(null)

(null)

Nästa helg är planen att tömma hela balkongsdelen och duscha av altanen och göra mysigt 
Det utrymmet är mitt lilla extra rum på sommaren 
Jag ska ta före och efter bilder 

Nu tvättar jag ( jag vet, tvättar varje dag) 
Sen ska vi äta panerad fisk till middag och sen blir det en välbehövlig dusch och robinsson 

 All kärlek till er // Maria 🌸




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0