Tisdag 3/4

Hej  måndag avklarad ( läs tisdag) 

Tisdag avklarad , jag gick upp 5 i morse och var på jobbet 5.30 

Så himla skönt  att vara där tidigt och få komma hem tidigare än vanligt 
Jag fick en hel del gjort på jobbet ! 


När jag kom hem idag så bokade jag tvättstugan för att tvätta alla mattor / hundfiltar mm
Men jag hade tur, alla maskiner var lediga så jag körde massa tvätt 

Kläder, jackor, skjortor, filtar, lakan , 3 stora mattor, handdukar 
Jag tvättade 14 maskiner 

Det ända jag har kvar att tvätta upp nu är 2 lådor med vantar och mössor men det får vänta några dagar till eftersom vi fortfarande har minus grader 

Denna vecka blir det jobb plus kp uppdrag 
Jag har en lunch date också och jag måste till handen för att köpa en present 
I helgen blir det lite shopping på rusta till balkongen  och dopet på lördag såklart 
Det ska bli kul att träffa alla ❤️
Det är ca 65 st som kommer på dopet 🍒


När jag städade i dag så tog jag lite bilder på mina älskade orkidéer 

Egentligen är dom inte mycket att skryta om för dom har typ bara en eller 2 grenar med trasiga blad men när de blommar så blommar de så  fint , ibland tror man dom ska dö för det är bara en gul/ brun kvist som ser död ut men så plötsligt börjar de knoppa sig och ut kommer de vackraste blommorna 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Älsk på dom här 🌸🌸🌸🌺🌺🌺

Annars da : 
Jag är totalt energi lös 
Ben & kropp känns som bly och jag e sååå trött i kroppen ! Längtar verkligen efter värme och sol nu 
Kom igen nu våren och solen 
Jag behöver dig mer än någonsin 

Hoppas ni får en fin tisdag kväll
// Maria 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0