Tisdag


Först vill jag börja detta inlägg med att skicka en tanke till min kollega Kattis som miste en anhörig i cancer idag 
Fuck cancer😡
Kattis , jag tänker på dig och familjen 
Kram 

.......

Jobb x 2 i dag 
FT och KP 

Min kp ville fika på kulturhuset i handen 
Sen tittade vi i lite affärer och gjorde planer för 4 veckor framåt 

När jag var klar med uppdraget så skulle jag leta BH 
Jag har bygel bh när jag går ut eller om jag har finare kläder på mig annars kör jag bygel löst 😂😂

Och i dag vart det  BH från kappahl 
Faktiskt supersköna ...

Och det var ta 3 betala för 2 ! Ännu bättre 

Så jag kom hem med en grå,  en svart och en vit bh 👍

(null)

(null)

Dessa 3 ❤️
3 st för 500 är taget 

Mina bygel bh:ar som köps på Triumph ligger på 600 st  så jag e nöjd med dagens köp 

Max har varit här en sväng och jag lagade kalops till middag 
Smutt  och jag har njutit av solen 30 min på balkongen 

Nu tittar jag på stil i sikte 
Och ska strax sova 

God natt // Maria 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Usch jag håller med, fuck cancer!😣 Beklagar förlusten till din kollega😔
Kram Maria🌸💖

Svar: Tack
Ia None

2018-04-10 @ 21:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0