Torsdag

Hej 

Kom hem för ett tag sen efter jobb och kp 
Min brukare ville äta på Pizza hut i dag och sen vart det lite handling hem till honom !

Jag köpte en doppresent i handen 👍
Nu e vi klara 

När jag kom hem så mötte jag Kalle i dörren , han jobbar ju natt  23-06 men de sista dagarna  så har dom ringt in honom från 18 
Så han kör 18-06 

Det blir bra pengar 
Kalle har sparat över 100.000 sen juni förra året  och då har han inte snålat med shoppingen direkt plus att han betalar hemma 
Han e duktig vår lilleman ❤️

I dag fick gubben en bra nyhet också 
Han fick lönehöjningen till det högsta i dag så han e superglad såklart , heja heja 

Och i maj höjs det ytterligare med 600 för den fackliga delen 
Kul för honom 😀😀 
Han jobbar för ett väldigt bra företag som satsar på sina anställda , H har också blivit lovad att få gå på 2 bra utbildningar framöver  👍

Samtidigt som han fick höjningen så fick vi brev om att hyran ska höjas och garageplatsen ska höjas  , p platsen ska höjas till 700 kr/ mån från nuvarande 347 kr 
Helt sjukt 
Pengar kommer / pengar försvinner 😡

(null)

Avslutar med en morgon bild , jag vaknade av att Sune hade krupit ner under mitt täcke och när jag klev upp och gjorde mig iordning så
Låg han kvar / mysstund 


 I morgon är det full rulle 😍
Städa
Tvätta
Handla
Barnvakt till lillskruttan 

En bra dag ❤️  god natt 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0