Fredag och blandat skit

Hej på er 

Hur mås ? 

Jag har och är sjuk , hela veckan  har jag haft ont i kropp och halsont och i går torsdag vart Henning sjuk , nu kan vi mysa på soffan ihop i helgen 
Men jag kämpar på 

Så länge jag inte har hög feber så jobbar jag och pallade eller pallar jag jobba med viruset så kan jag nästan gå och jobba döende 😂😂😂


Jag kom från jobbet för en stund sen , jag var bara inne för lite pappersjobb men man hinner bli bra irriterad 
Mat som jag lagade i onsdags stod fortfarande framme på diskbänken så det var bara att kasta 
( jag var aldrig i villan igår ) 
Grisigt i kylskåp 
Äckliga toaletter , i onsdags var vi tvungna att torka av dom trots att andra har den uppgiften 
Skitig disk från diskmaskinen ställs in i skåpen 
Ren Tvätt/ lakan mm  som ligger på tvättmaskinen som
Ingen plockat in trots att jag skrivit lappar 

Jag fattar inte varför det är så jävla svårt och jag orkar och vägrar göra andras uppgifter 

Nu har jag gnällt klart 😂👍👍😂

När jag var klar på jobbet så kom H med bilen 
Jag skulle övningsköra 🚘

Detta var 2:a gången jag körde automat och det är nästan svårare än med växel 
Men egentligen inte såklart men det känns så för att jag är ovan . 

Innan jag började köra idag var självförtroendet på topp 
Men efter körning så sög det 🤭🤭

Blir osäker i trånga stora rondeller och gör fel 

Jag Tycker inte om att ligga i innerfilen i en rondell och sen blinka ut till höger 
Måste träna massor på det 

Blir osäker när det blir trängda lägen 
( mer rädd om bilen) 

Är helt keff på att backa 
Herregud 🤮🤮
Jag har nästan aldrig backat och där måste jag träna massor 
Herregud Maria 🤥🤥

Vet inte riktigt vad jag ska titta på i speglarna 

Det är bara att köra och köra nu i 2 mån 🚘

Jag körde från Vendelsö - brandbergen 
Från brandbergen - länna 
Länna - Ica maxi 
Ica maxi och hem 

Pust 🤣🤣🤣😅😅😅

I dag storhandlade vi  mat och bunkrade på rusta 
Tvättmedel
Sköljmedel
Roll on 
Schampo 
Duschkräm 
Hundgodis och dental stix 

Mår bra i själen när allt e påfyllt 
Alla räkningar betalda 
Nytvättat hem 

Kl 15 har jag tvättstugan sen ska jag bara vila upp mig i helgen , rösta och övningsköra såklart 👍

Jag har också haft min prinsessa i veckan 
I går hade jag jobb ärenden på byn så hon fick hänga med farmor . 

(null)

På väg till Haninge c och postbox 

(null)

(null)

På zoo och tittade på fiskar 

(null)

 Vi promenerade från handen och hem så Olivia somnade till lite reggae musik 

Min äskade lillgroda , Olivia är också lite snorig och hängig 


Nä nu måste jag äta lunch 

All kärlek // Maria 










Kommentarer
Postat av: Petra Elisabeth

Hoppas du får en underbar helg! 😁😁 // Petra Elisabeth

2018-08-31 @ 15:25:40
URL: http://nouw.com/petraelisabeth
Postat av: Petra Elisabeth

Hoppas du får en underbar helg! 😁😁 // Petra Elisabeth

Svar: Desamma vackra Petra , ses den 22:a kanske om du kommer ❤️
Ia None

2018-08-31 @ 15:25:41
URL: http://nouw.com/petraelisabeth

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0