Hundarna i mitt liv

I går åkte sessan hem igen 
Det vart en snabbis här hemma och det blev tomt bredvid mig när hon åkte ❤️

Just nu finns 4 hundar i mitt liv 


(null)

1)  Först min egna Sune såklart ❤️

Sune blir 8 år i oktober 
Världens snällaste och lugnaste hund MEN med mycket hjärnspöken 
Rädd för fyrverkerier, åska , motorcyklar som
Brummar, flugor & getingar och applåder och glädjetjut på tv:n 
Vi brukar säga att han är autistisk


(null)


2) Zappa , brorsans hund 

Zappa är 13 år och han är genomsnäll, genomglad, pigg och lekfull och det bästa av allt , han gillar att sova nära och gosa 
Hans mindre bra sidor är att han skäller mycket och jagar fåglar 😂😂 och han tycker inte om att åka bil 
Han brukar bo hos mig några ggr per år och mest på sommaren 


(null)

3) Sessan  ( sacha) 

Kia , Lollos & rickards hund 
Hon är oxo 8 år 

Min rottis älskling som är hos mig lite titt som
Tätt 
Hon har bara bra sidor 
Stabil, snäll, stark,  gosig och kramgo tjej 


Alla dessa 3 har en stor plats i mitt hjärta 🐕

(null)


4) Ludde
Mammas hund 
Han är ett busfrö och en gosig kille 
Jag passar honom inte men jag träffar honom när jag träffar mamma , 
Hans baksida är att han skäller och man kan inte lämna honom själv . 
( mamma kan) 
Men annars en supersöt kille 
Jag har sagt till mamma att jag kan ha honom om hon reser bort men än så länge har det bara hänt 1 gång 

Vad vore livet utan hundar 

Jag har lovat mig själv att aldrig mer skaffa hund efter Sune för man blir så jäkla låst men jag har ju min snälla syrra som alltid ställer upp och hjälper mig med Sune när jag ska resa bort 
( detta år 2 veckor) guld värt 
Men som sagt , efter Sune är det STOP ❌

Annars da: 

I dag är det torsdag och jag hade inga direkta planer och jag frågade max häromdagen om inte vi kunde gå till raman och bada & sola i dag men självklart är det dåligt väder den ända dagen jag var typ ledig 
Regn & åska 
Så nu tänkte jag gå till postboxen i handen istället 

Hoppas ni får en fin torsdag // Maria 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0