Min onsdag

Jobb x 2 i dag 

FT plus KP 

Varit i Haninge c och lämnat tbx ett par hörlurar åt Kalle och jag fick hans visa kort och köpa vad jag ville pga att jag hjälper honom med div saker 

Jag Fick välja en behandling eller kläder 

Jag köpte en tröj/klänning  😍 på Lindex 

(null)


Sen köpte jag 2 presenter till Olivia , nu är hon klar förutom att vi ska baka några tårtor till kalaset 

Ändrade planer med sessan , hon blir hämtad redan i kväll
Jag kommer sakna gos björnen 
I dag har vi varit ute 5 ggr och 2 längre promenader 
Mysigt 

(null)

(null)

Om en timme ska jag ta en sista promenad för kvällen och sen slagga 


Massa kramar / Maria 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0