Onsdag i Flen

Hej finingar 

Jag har verkligen inte haft tid och lust att blogga 

Dels är jag sjukt trött i huvudet , 

Dels vill jag ju umgås med mamma när jag e här och inte bo i telefonen 

Dels glömde jag min laddare i Sthlm så jag har snålat lite extra men idag gick jag och köpte en laddare 

Sen har jag hjälpt mamma med massa saker rörande datan plus hennes abbonemang mm

Det visade sig att mamma satt och betalade för 4 abbonemang men använder bara 2  så jag sa upp 2 st och bytte hennes internet sticka mot ett modem 

Jag har laddat över alla hennes bilder från gamla datan till en USB sticka 

Jag har lärt henne det viktigaste med min data och skrivit upp steg för steg 


Vi har ätit gott och umgåtts 

I dag har vi varit och handlat och haft fina Emelie på besök med massa prat & skratt 

I går åt vi kräftor  och i dag lagade jag en ny rätt som jag aldrig gjort förut och mamma tyckte det var smarrigt 

(null)

Tågresan från Flemingsberg gick bra 

(null)

God  middag med kräftor och tillbehör 


(null)

Mamma fick min blåa HP

(null)

   Glad  mamma 

(null)


(null)

    Mammma och  vackra  Emelie 

(null)


Receptet på min middag  🍴🍴

(null)


Middagen /  succé 

(null)

Utsikts  från mammas balkong 

Här nere har hyresgästerna sina odlingslotter 
Och gångvägen ni ser i bakgrunden går igenom en lång lång äng , det är där jag går med hundarna på morgon och kvällspromenaden 


Nä nu ska jag diska och ta en dusch innan sommarkrysset 

All kärlek 
Maria 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Receptet du la ut,såg väldigt gott ut.
ska räkorna läggas i sist? eller?

2018-08-15 @ 22:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0