snart ledigt för lilleman

Hej 

Torsdag i dag 
Jag har precis pulat på plätten , vattnat och rensat lite i rabatterna . 

En bra dag på jobbet  Och här hemma har jag små pulat  sen jag kom hem och jag har precis gjort en handlingslista tills i morgon 

Det är typ tomt i kylen 

Det står 2 l mjölk . 4 zero och lite bacon i kylarna haha  
Näda men tomt är det ....

Lön och storhandling i morgon 
Tjoho för det ❤️

Nu har Kalle endast 10 nätter kvar på Cola 

Nu kan dom inte förlänga mer , dom har förlängt alldeles för länge och dom har anställningsstopp och kan inte kringgå mer för att behålla honom . 
Men förmodligen kommer Kalle gå till deras bemanning som sköts av ett annat företag lite senare ...
 
Men först måste Kalle ta lite ledigt 😀
En order från mamma & pappa och han behöver verkligen det . 

Kalle har jobbat alla dagar / nätter sen MAJ 2017 , han har endast varit hemma 3 sjukdagar på 15 månader .
Så grymt jobbat och han har lyckats spara ihop över 160.000 kr trots att han levt väl och köpt massa fina kläder & saker 
Så stolt över honom
❤️

Max har också fått mer ansvar på jobbet , nu är han fritidsansvarig och han jobbar som träslöjds lärare för 3:orna 
Grymt max ❤️

Nä nu ska jag gå ut med Sune och sen plugga lite 
Och sen natt natt 

Lev väl // IA 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0