Söndag kväll

Tjo 

Jag är totalt slut efter den här söndagen 

Gick upp 6.30 , började köra igång kl 7.00 och satte mig i soffan 18.40 
Då har jag suttit max 20 min i dag 

Vart tog dagen vägen ??

Vad har jag gjort ? 

Städat 
Tvättat ut kylskåpen 
Gjort matlådor 
Haft Olivia på förmiddagen 
Gjort köttfärssås 
Rensat och städat garderober 
Torkat ur köksskåp 
Tvättstugan 
4 hundpromenader 
Haft max, Olivia och Sandra här på mat och mys på kvällen 
Gjort lasagne 
Ätit middag ( då satt jag ner ) 
Duschat 
Mm mm 

(null)

Asså , hur god vart min lasagne -  mega god 

Nu är jag nyduschad och ska vila en stund i soffan innan sista promenaden och sen natt natt 
Måste ladda hjärnan 
😂😂

V.33
I morgon är det ny arbetsdag 
På tisdag -torsdag åker jag till mamma 
Fredag så kommer sessan 
Lördag kräftskiva i Skarpnäck 

Söndag ( ej mottaglig ) 


V. 34 helt galet fullspäckat 
Sen den 25:e är det fest igen med massa sköna vänner på loopen 

Söndag ( ej mottaglig ) 

Nu börjar alla dagar i min almanacka bli fulla med pluppar igen 
Stressigt men skoj 

💕💕💕

Love  Maria 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0