Söndags mood

I dag är en ångest dag för H ,
Han går tillbaka till sitt  jobb i morgon efter att ha haft semester sen 28/6 
5 långa veckors ledigt 😂😂

Han ligger här bredvid och muttrar om att det är 1 år kvar tills nästa semester men han har lite arbetstidsförkortning kvar kom han på så han kommer kunna vara ledig 14 dagar över jul och nyår oxo med röda dagar så han kan inte klaga tycker jag 

I dag har jag 
Tvättat 
Städat
Varit på maxi 
Lagat mat ( nu börjar matlådorna igen) 
Tvättat bilen i (maskin) 
Haft Mos på besök 
Suttit på plätten innan åskan & regnet kom
( Sune vart så rädd så han kissade på sig) 

Nu har vi ätit och duschat och jag la mig precis i soffan 
(Skönt) 

(null)

Lilla oliven och farfar , Olivia har kalles Gant hatt på sig ❤️

(null)

Dagens : baconlindad fläskfilé med kokt potatis 

(null)

  Lillgrodan 

(null)

   Älskar dig mitt hjärta 

Jag önskar er en fin söndag 
I morgon jobb

Puss Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0