upp & ner , svart eller vitt

Hej igen 

2 inlägg på en dag , va fan har hänt ?

Jo jag har för lugnt och då kommer demon tankarna 
Eller tankar över huvud taget . 

Som jag skrev i mitt förra inlägg så började körningen med bra självförtroende i dag  och slutade med negativa tankar 

Jag går alltid åt det negativa hållet istället för att tänka positivt 

Det är här jag behöver min vän / chef Kia !!
Hon är min motpol 
Hon ser allt positivt, allt löser sig och allt går 

Hm..... 


Jag är ju en svart eller vit människa 
Mest svart, 

Många ser mig som en självsäker, glad, cool och tuff tjej med otroligt bra självförtroende 

Och det har jag oftast 

Jag är sån när jag är trygg, när jag är med dom jag är trygg med , när jag mår bra helt enkelt . 

Då sätter sig ingen på mig 

Och när någon jävlas med mig blir jag också jävulen med ett sjuhelvetes humör och otroligt tuff

Men  jag Tänker inte på konsekvenserna eller vad jag hivar ur mig för jag skiter i vad andra tycker om mig för jag har mitt liksom 

Jag har aldrig brytt mig vad andra tycker om mig , alltid gått min egen väg . 


Men 

Här kommer mennet.....

Självförtroendet suger

Jag har otroligt svårt att lita på folk , släpper inte någon nära , tycker många är falska och istället för att bli sårad så håller jag folk på avstånd 


Nu känns allt svart 

- dålig självkänsla 
- känner mig ful
- är otroligt trött
- ful i håret 
- fet 
- negativa tankar som att  jag inte kommer klara körkortet etc 
Känner mig otillräcklig 

Så fort något gör mig osäker så blir jag så här , tex med körningen nu eller om  tex 
min chef ber mig om en sak jag är obekväm i så blir jag osäker och känner mig dålig & sämst 

Om det är något jag måste ta tag i som jag inte är bekväm med så känner jag mig sämst 

Om det inte blir som jag tänkt mig så lackar jag och blir obekväm 

När jag är omkring nya människor så blir jag som en mussla 

Varför kan jag inte alltid känna mig på topp, som att jag äger och klarar allt ?? 



Hur kan jag ena Dan vara så jävla bra och den andra dagen känna mig sämst 

Just nu kanske en stor del beror på att jag inte är mig själv gällande energi och ork . 

Jag har inte den där extra växeln att lägga i. 

Det ena dåliga  tanken leder till det andra dåliga tanken , 

Orkar ingenting , 
vill ingenting , 
orkar inte ta tag i hemmet
 (men vill inget annat än göra  höstfint hemma)  orkar inte bry mig om mig själv 
vill typ bara vara ensam ( med familj ) 
Orkar inte laga mat  men vill Äta och vräka i mig godis 
Känner inte igen mig själv just nu och då sjunker mitt självförtroende direkt 
Får typ panik när telefonen ringer eller när det knackar på dörren
Jag orkar inte med folk , orkar inte prata med någon just nu. 

Längtar att få gå och sova på kvällarna och vill inte stiga upp på mornarna 

Det här är inte jag!!!! 😒😒


Men i morgon kan jag vara på topp igen 

Jobbigt 

Får ni såna här dagar/veckor 

Nästa vecka kommer vara ganska lugn för mig , då ska jag:

försöka komma igång med promenader igen 
Tänka mer positivt 
Äta bättre 
Ta en massage 
Köra bil

Sorry för ett trist inlägg men vill skriva av mig 

// Maria 












Kommentarer
Postat av: Anonym

Ju mer jag läser din blogg,ju mer tycker jag om dig fast jag inte känner dig😊

Svar: Åååå va gulligt skrivet ❤️
Ia None

2018-08-31 @ 20:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0