28/12

Hej fina ni .....

Jag har haft en lacy day 

Jag gick upp 7 och hade mysmorgon med min skatt 

Vid 8.30 åkte jag till Vendelsö och besiktigade brorsans bil 
Det gick fint , ingen ombesiktning men 2 åtgärder.

Byta bromsskivor fram och blinkers på vänster backspegel . 


(null)

Efter besiktning åkte vi och handlade lite till nyår och sen har vi mest latat oss 
Så himla skönt 

(null)

(null)

Lite hundpromenader och chill 

Just nu är kl 20.30 

Jag skulle ha hämtat brorsan på Arlanda vid 21.45 men planet e försenat till 23.23 så jag åker väl härifrån vid 22.15 typ 

Så just nu vilar jag 
( kan aldrig somna på beställning ) 
Vid 21 tar jag killarna 🐕🐕 och sen en dusch innan jag åker 🚙🚙

I morgon lördag så har jag en del att göra :

Tvätta
Plocka
Packa allt inför nyår
Göra räkmackor 
Göra potatisgratäng till kalles gäng som är här på nyår 
Jag ska på massage 
Handla de sista 



Nä nu måste jag ta Sune , det skjuts så jävla mycket smällare / raketer just nu så nu börjar helvetet på riktigt 

😡😡😡😡🥵🥵🥵🥵🥵

Go kväll
Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0