29/12

Hej  på er !!

Hur mår ni ? 

Jag är lite seg i dag , jag hämtade ju brorsan med familj i går natt på Arlanda 
Planet var försenat och innan dom fick ut sina väskor så hann klockan slå om till lördag !

Jag var hemma i Haninge kl 01.10 igen 
Då var det natt natt till 7 i morse. 

(null)

Jag hoppade av i Haninge först i natt sen åkte Vaxholm gänget till Farsta och släppte saga & sacke och sen vidare till Vaxholm ,  dom skulle bara sova och packa om lite innan dom skulle köra till Öland och fira nyår 🥂

Zappa blir kvar hos oss till den 2/1-19 

I morse kl 10 hade jag tid för thai massage 
Så skönt men massören gick hårt fram i dag och det gjorde jävulsk ont på hals muskler, nyckelben och axlar 

Kolla bilderna , men bortse  från den där jävla dubbelhakan 

Hahaha 

(null)

(null)

(null)

Man är bra mör när man är färdig efter 1 timmes skön hård massage . 

Jag fick namn på deras massage olja dom använder och att den fanns på in & finn så jag gick och köpte den ! jag tänkte ge Henning en mysig massage på hotellet om han e snäll😂

När jag var klar i Haninge så hämtade jag max och Olivia ❤️

Vi åkte till Tyresö c , max skulle köpa en lava lampa och vi åt på burger king 

När jag kom hem så gjorde jag en potatis gratäng till Kalle och gänget som ska fira nyår här hemma 

(null)

vi har städat lite , vid 19 tiden har jag tvättstugan och sen så ska jag packa . 

Vi åker mot hotellet i Nyköping i morgon runt 13 tiden 
Innan dess ska jag fixa en hel del med det som ska med och syrran kommer förbi och ska snygga till det här gamla stolpskottet i håret , locka lite typ.

När vi är på hotellet så blir det alltid fest första kvällen ( om vi orkar) både är inte på top,
Då groggar vi lite på rummet och sen hänger vi nere i baren .
Och så blir självaste nyårsafton jätte lugnt , det firas i sängen med Massa gott och serier på tv:n 

Måste avsluta inlägget med att visa Olivias nya Fila  skor 

(null)


Nu önskar jag er en fin kväll

Kram Maria 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0