Dagarna som varit

Hej 

Jag har inte orkat blogga de sista dagarna 

Vi har fått någon form av skit i kropparna 
Henning , Kalle och jag mår skit men vi kan inte ta på det 

Vi är sega & trötta men inte så att vi måste sova utan mer utmattade i kroppen 
Ingen ork alls.

Ont i bihålor men inte snoriga 

Ont i körtlar men det bryter inte ut på något sätt

Skakar i kroppen

Lite ångest känsla 

Och det värsta- huvudvärken och nackont från helvetet 

De sista 3 dagarna har jag kunnat stått ut med värken eller så har jag bara förträngt det för att vi har haft fullt upp med julen 

Men i morse kunde jag inte röra huvudet , det sprängdes i huvudet och det kändes som om huvudet sved typ 

Jag har proppar i mig alvedon och Ipren 
Och ligger i vågrätt ställning  

Usch 

Ja ja 

Vi har annars haft en mysig jul , mycket lugn dock .

Här kommer en  bildbomb från de senaste dagarna 

(null)

(null)

(null)

(null)

Olivia med sin mus hon fick från FutureTeens

I söndags på uppersittardagen var vi och handlade det sista på dagen , 

Jag Lagade köttbullar och Henning lagade grishjärtan 

Mina köttbullar var att dö för , klart godast hittills och dom slog både mormors och farmors köttbullar 

På kvällen var vi hemma hos MOS på uppesittarkväll 

Det var vår familj och Sandras mamma och syrror 

(null)

Haha  Henning i morgan style  ( Ullared) 


(null)

(null)

Max  jultröja 

(null)

Olivias säng 


(null)

(null)

Mys


(null)

(null)

(null)

Mysigt , vi stannade bara några timmar för att vi mådde skit men Kalle krigade på till julafton och vi vann ingenting . 
Jo förresten . Kalle fick en ny nyårslott 

Julafton : 

Vid 10 kom MOS gänget , vi åt julfrukost och öppnade klappar och umgicks 

Vid 14 tiden åkte dom vidare 🚙


Då plockade vi undan lite innan Kalle ANKA

Henning somnade men vaknade vid 16 TIDEN !
vi åt lite julmat sen somnade han igen till kl 20.
Jag och Kalle tittade på en skräckfilm med Sandra Bullock , filmen var sådär men mysigt att se film ihop på julafton ( tradition )

Vid 21.30 däckade vi andra 🤭


(null)

Här går gränsen för tiggande hundar 

😂😂

(null)

Julfrukost , glögg, risgrynsgröt och skinkmackor mm

(null)

(null)

(null)

Klappar  under granen ,  nu är dom veck 🤣


(null)

Gott gott 

Sen skulle vi börja dela klappar 🎁

Från början är allt städat och vi säger varje år att vi ska ta det lugnt och titta klart när alla öppnar sina julklappar men sen spårar det ut 
Alla börjar prata och drar i sina paket och hux flux så är alla klappar öppnade och man ba ....
Va hände ???  😂😂😂

(null)

Av oss fick Olivia en massa kläder , bla denna mimmiklänning , byxor och 3 andra tröjor plus en potta , 2 böcker och en vaiana docka som
Kunde sjunga 

(null)

Fina max 

(null)

Våran sjuklling , Olivia var också hängig på julafton 

(null)

Passa dig zappa  !!  hahaha 

(null)

Mina älsklingar 


(null)

Dockan från oss


(null)


Mina grabbar 

(null)

Dockvagnen är från farbror Kalle 
Han köpte kläder, en stor Mimmi nalle och en dockvagn till Olivia 

(null)

Full rulle och kaos i allt julklappspapper 

(null)

Den rosa bilen fick hon av max och Sandra 


(null)

Pottan från oss 


Jag fick :
Ett par Marshall lurar , en jättefin Michel kors väska , fotvärmare  , tofflor , massage och en cromecast tv 
Mm

(null)

(null)

(null)

(null)

I år fick alla jättefina paket 
Alla var jättenöjda 
🌲🌲🎁🎁🌲🌲

Men mest av allt så är jag tacksam över min familj 
Jag älskar dom så sjukt mycket 
Vad vore livet utan dom❤️
Livet är som en ända stor julafton med dom. 

(null)

På julafton åt jag och Kalle lite julmat och Henning åt hjärtan och köttbullar 

I dag juldagen : så har det blivit risgrynsgröt till frukost och julmat till middag 

(null)

Mumma , älskar mina köttbullar och älskar rökt Lax med Ica maxis hemmagjorda Skagen röra .

Nä nu orkar jag inte blogga mer ,
Jag är otroligt tacksam för allt och 2018 har varit ett bra år på många sätt men det har också gått upp och ner i måendet . 

( tror jag ska sluta blogga ) men juli 2019 är det 
10 År sen jag började blogga och det är verkligen som en dagbok för mina nära och kära 
Henning tycker inte jag ska sluta för det är skoj för alla att kunna gå tillbaka ( familjen) och kolla vad vi har haft för oss ! 
Jag ska fundera om jag ska lägga ner bloggen efter nyår , 


Ha nu en god fortsättning 

All kärlek 
Maria ❤️❤️❤️









Kommentarer
Postat av: Susse

God fortsättning!
Jag tycker inte att du ska sluta blogga. Kul att följa dej trots att jag inte ens känner dej =)

Svar: Tack sötis ❤️
Ia None

2018-12-25 @ 21:54:21
Postat av: Jossan

Nej Maria!❤️🤗

Svar: ❤️
Ia None

2018-12-26 @ 20:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0