Fredag

God morgon 

Hur mår ni 

Jag har sovit skit i natt 
Somnade 22 och vaknade 3.44 
Suck 

I går var det jobb med lucia fika - mysigt 


(null)

(null)

(null)

Bilderna ovan är från jobbet 😀

När jag kom hem i går fick  jag nervfel 
Pga av ett jävka brev som låg i brev lådan men mer om det sen ...  jävla Akelius  säger jag bara .... så bänga


Vid 17.30 dök Vaxholms gänget förbi här och lämnade zappa och alla hans saker 
Mat, godis , bajspåsar, borstar mm 
Vi surrade en snabbis sen åkte vi till Farsta och plockade upp saga och sacke 
Sen rullade  vi mot Arlanda 

För en gångs skull var brorsan i god tid , jag släppte dom på Arlanda redan kl 19 

En sjuk sak hände i bilen 

Jag frågade brorsan lite om bilen 
Vart alla knappar sitter , om det är något jag ska tänka  på osv 
Spolarvätska , olja mm 

Då sa han att service lampan kan börja lysa för det e dags för service strax  men att allt annat var ok 

Sen åkte vi kanske 10 minuter och då säger Kenneth 

- det här är helt sjukt syrran , jag har haft bilen i så många år och jag har aldrig fyllt på olja mer än på service men just nu efter din fråga ( 10 min efter) om oljan så tänds lampan och bilen varnar för låg olje nivå 

Sååååå sjukt 

Haha  

Det löste sig , vi åkte in på cirkel k och fyllde på olja 

När jag släppt dom så skulle jag köra hem själv från Arlanda , mörkt som fan och bilar som bländar och visste inte riktigt vägen 

Jag ville åka Essinge leden hem men vart osäker då vägen skiljde sig 
Mot city till höger 
Mot E4  E20 mot Göteborg / Helsingborg till vänster 
What a fuck 

Jag vart osäker och körde mot city och central bron 
Lite meckigt vid Klarabergsviadukten men det gick fint 
Pumpade hög musik och njöt 

Kom hem ok 

Nu är zappa och Sune tillsammans igen 
Zappa stannar till efter nyår 
Brorsan och familjen åkte till Phuket Thailand i går och jag ska hämta dom den 28/12 så jag har hans Volvo tills dess 👍👍👍👍🚙🚙🚙

I dag ska jag till maxi 
Och sen ska jag hämta Sandra och Olivia kl 11.30 
Vi ska till farfars jobb och åka tatta ( traktor ) 

Kram på er // Maria ❤️







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0