Fredag

Hej 

Äntligen fredag 

En bra dag med lite turbulent morgon men allt ordnade sig ❤️

Jag tog det lite chill på morgonen och sen tog jag en pw med Sune , vi promenerade runt Haninge och gick förbi företags posten 

(null)

Fin bild på Sune förutom ögon bajset och snorren 
😂😂


Vid 13 kom H hem och då snodde jag bilen och åkte med Kalle , Sandra och Olivia till maxi 

Vi handlade och röjde på maxi , lekte och busade och vi avslutade på donken innan vi körde hem
 S & O 

Haha 
Träffade på en kompis ( Marie ) på maxi och hon sa att vi hördes i hela butiken hahaha 

(null)

Ååå  vad jag älskar dessa 2 


När vi släppt S och O så åkte Kalle och jag och tvättade av bilen , vår vita bil var svart 
Och den blev knappt ren i biltvätten , då förstår ni hur smutsig  den va !!!!!

Ja ja 
Det blev bättre i allafall 

Nu ska vi ta kväll , först tänkte vi hitta på något men vi har fullt upp hela helgen så vi kollar idol finalen istället 

I morgon ska jag i väg på dagen med Kalle , han ska klippa sig mm.

Vid 15 ska vi vara på glögg party i nacka 

På söndag har vi advent mys här hemma på eftermiddagen / kväll 
Vi blir 16 st 
Det blir fika och glögg 
Jag ska baka på söndag förmiddag 

Hoppas ni får en fin helg // Maria 🎅🏻🎅🏻🎅🏻





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0