Frostat av

Hej 

När jag kom hem i dag så tog jag tag i frysarna 
Äntligen 👊👊

Jag har skjutit på det länge men i dag var det ganska kallt så då var det perfekt att ställa ut frysvarorna på balkongen medans jag frostade av , 

Jag kastade nästan 2 Ica påsar med frostskadade saker och mat som  vi  aldrig kommer äta upp 

Jag har 4 matlådor som jag ska ta till jobbet i morgon ( till ungdom ) 

Jag kastade bröd mm

Det vart så himla fint och rent och nu är det  ordning 

Pommes mm i ett fack 
Grönsaker i ett fack 
Korv och kött i ett fack
Fisk i ett fack 
Bröd och bullar i ett 
Osv .......

Nöjd 

(null)

(null)

Operation  rens och städ fortsätter 
Nu e jag klar med skåp , garderober och frysarna 

Jag jular in mig 
Haha 

I morgon är det lucia 
Det blir lucia fika på jobbet 🎅🏻🎅🏻

Vid 18 tiden i morgon kommer zappa med familj 
❤️❤️❤️

All kärlek 
// M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0