Lite bilder från i går

Hej sötisar 

I går fredag var hektisk 
På morgonen var jag på maxi och handlade och pantade 

Sen hem och städa och tvätta 

Vid 11.30 hämtade jag Sandra och Olivia 
Vi åkte bla till Tyresö för att hälsa på H ( farfar) på hans jobb 

Olivia fick åka dumper med farfar och titta på traktorn 

Hon vart lite rädd när hon åkte den skumpiga dumpern så sen ville hon inte kliva upp i traktorn men det kul att titta 
Vi får göra ett nytt försök när hon blir äldre 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Tut  tut  med  farfar 


(null)

Dumpern 


(null)

När vi var klara i Tyresö så åkte vi vidare mot Haninge , Olivia somnade så jag och Sandra drog en donken i bilen 
Sen åkte vi och handlade ( Sandra ) och sen släppte jag dom hemma 

Efter det gjorde jag lite ärenden 
Och sen kraschade jag hemma 

På fredagen griljerade vi vår första skinka 
Så himla gott 

(null)

Wasa frukost knäcke med taffelsenap och skinka is the shit 

I morse åkte jag till Pamela och fixade håret 
( se tidigare inlägg) 
Och sen åkte jag till Farsta centrum och mötte upp familjen
H, max, Olivia och .kalle 
Vi mös och åt lunch ! 

(null)


När vi var klara där så åkte H med Olivia och max hemåt 
Och jag  och Kalle tog min bil ( brorsans) och åkte och gjorde några saker innan vi landade hemma 

Nu är klockan redan 19 och jag gick upp 4 i natt igen 
Jag kan inte sova på nätterna så jag är lite trött just nu 😂

Fick 2 bilder från brorsan 
Resan till Phuket Thailand gick bra och dom njuter 
36 grader 

(null)

Längst bort: Sussi och zacke ( sagas kille ) 
Mitten: saga ( brorsdotter ) och min bror Kenneth
Hitåt: Stefan och marre ( Sussies syster) och deras dotter Lisa 


(null)

Kenneth i poolen vid deras hotell 
Myyyyys 



I morgon jobbar jag ( KP ) 

 Ja ja nu ska jag umgås lite 

Hoppas ni får en fin lördag kväll 

// Maria ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0