Måndag check

Hej finisar 

Jag Har inte tagit några bilder i dag 

Började lite senare i dag och jag började dagen med personalmöte / lunch / shoppade arbetskläder och en tröja till mig 
Sen åkte vi till ett tryckeri så vi får vårat FutureTeens namn  på kläderna vi köpte . 

Vid 15 tiden så hämtade jag min brukare / KP uppdrag 
Vi var bla och shoppade , åkte till Ica maxi och handlade till honom och så  åt vi på 
Donken  och sen körde jag hem honom till Västerhaninge ,  halt som fasiken nu på kvällen . 

När jag kom hem och precis hade parkerar bilen så ringde Sandra och frågade om vi kunde åka och hämta en pulka som hon köpt till Olivia , sagt och gjort så körde jag i väg igen 🚙🚙
Det vart pulkan och så ville dom passera donken för att ta hem mat . 

Jag var hemma runt 19 tror jag 

Nu ska jag strax gå ut med hundarna  och tvätta mig för natten 

I morgon ska vi till Vårberg och ha loppis!! 
Sälja av lite saker som vi har från jobbet . 

Plattan i mattan 
3 arbetsdagar kvar och ett KP uppdrag till denna 
Vecka 🙏


God natt // Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0