Mat, 1:a advent . Fix etc,

Ååååå  jag hade skrivit ett jättelångt inlägg om denna dag  som jag råkade radera så nu orkar jag inte skriva om allt igen  !!!

nu lägger jag upp bilder och skriver lite text under istället ( suck) 
Det blir inte så detaljerat som det förra inlägget 


(null)

Fick frukost av H i morse , hur lyxigt ❤️❤️❤️


Jag hade bilen i dag  (  också lyx ) 
jag har flängt hit och dit 🚙🚙🚙


(null)

  Min pärla 🚙


Först åkte jag till FT och tittade till huset, posten  och lämnade lite saker 

Sen åkte jag och hämtade min nya brukare 
( KP ) uppdrag 
Denna gång har jag en ung person med massa problematik och diagnoser , det kommer bli en utmaning men vi klickade och hade det bra  med viktiga samtal 

Vi åkte till Tyresta by och tog en promenad 
När vi var klara där så körde jag hem personen 

(null)

Så fint i Tyresta 


(null)

(null)

Ankorna har det skitigt efter vädret som varit 😂😂

Efter KP uppdraget så åkte jag och hämtade max , vi åkte till Maxi och handlade , sen åkte vi till sågen och hämtade en plåtbil som Henning köpte till MOS 
( Olivia) 
Men presenten blir till Olivia från M&S , vi sponsrade bara 👍


(null)

    Hur cool ?

Sen åkte vi till BB c och hämtade ett paket 
( julklapp) 

Full rulle 

Väl hemma så har vi lagat mat, fikat , tänt ljus. Kollat lite tv, duschat mm
Nu blir det mys resten av kvällen 


(null)

Premiär 👊
  (null)

Ätit mer :  

köttbulle macka med rödbetssallad 
Och till middag gjorde vi baconlindad fläskfilé 
Så gott 
Plus massa saffrans bullar såklart 
Hahaha 

(null)

(null)


Nu börjar en ny jobb vecka : 

Denna vecka blir det FT och 2 KP uppdrag och glöggparty på lördag och adventsmys här hemma på söndag den 9/12 
Plattan i mattan 

All kärlek // M 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0