Sjukdom förkylningar

Hej 

Känns det inte som om alla är sjuka just nu , Sandra , max och Olivia har varit dåliga och Olivia är fortfarande snorig 

(null)

(null)

Snoris 🤣🤣

På morgonen sa Kalle att han börjar känna sig dålig och nu på kvällen har han ont i hela kroppen och är jätte snorig 
Han sov flera timmar nu på eftermiddagen 

Henning kom hem från jobbet och kände sig jätte dålig , vid 13.30 i dag hade det sagt pang bom och han vart dålig och fick också ont i kroppen 

Brorsan och hans familj ligger däckade och dom kör jag till Arlanda på torsdag 

Hoppas hoppas nu att jag slipper allt skit 
Ska köpa kanjang och vitlök i morgon och stärka immunförsvaret !! Jag  Vill inte bli sjuk nu , 
det finns inte några marginaler för det 😤😤😤

(null)

(null)

(null)

På eftermiddagen hängde jag med mina tjejer 
Oliven och Säzz 

Vi fikade och kramades ( massa ) ååå vad jag älskar min oliv ❤️

Nu ska jag ta Sune och sen blir det äntligen 

VS SHOW 

Me love
// IA 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0