Tisdag

Hej 

Kikar in en snabbis 

Hann inte blogga i går 

Jobbade från 8-20 

Först FT och sen hem en timme och väntade in bilen och sen vidare för att hämta min brukare , hon ville julhandla i går . 
Hon hittade det hon ville ha , jag hämtade en julklapp och handlade när jag hade släppt av henne 

I dag är det tisdag 
Jobb, tvätt och i väg och träffa en kompis 

Resten av veckan :

Onsdag / jobb 
Torsdag / jobb och köra brorsan med familj till Arlanda 
Fredag: en lång to do list 
Lördag : Pamela och fixa håret / stan 
Söndag : julklappar och jobb / KP 

Hur går det för er och julklappar ??

Jag har inte önskat mig ett skvatt i år men jag blir alltid glad för kropps behandlingar och så finns det en parfym jag vill ha 

(null)

Jag är kär i den här parfymen ..
Men jag blir glad vad jag än får. 


Hoppas ni får en bra tisdag // love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0