Tunnelbanenettan och rasistkortet


Hej

Ingen har väl missat Tunnelbanenettan
Hon e så grym 

Dels är jag imponerad på alla vakter som jobbar i tunnelbanan 
Fy fan va mycket skit dom får ta och vilka dregg dom får handskas med och självklart så träffar dom
Goa människor också 🙏

Och allt jobb hon gör med : vid din sida 
Dom / hon  Hjälper hemlösa pensionärer 
( fy att Sverige ens kan göra så med våra egna gamla ) 
Grymt bra jobb

Jag följer hennes 2 Instagram sidor,
Vid din sida och tunnelbanenettan 

Och i morse såg jag att folk kallar henne rasist för att hon använder en Sverige mössa och här är hennes svar 

(null)

(null)
(null)


Tycker precis som dig nettan 🙏


Jag är också så jäkla trött på det här förbannade rasist kortet 
Så fort man tycker något så kommer rasse kortet 
Ni har ingen aning om hur många utländska vänner jag har , bla en turkiskt muslimsk familj som står oss jätte nära och som vi känt  i 20 år  och många många andra utländska vänner . 

Bara för att jag tycker Sverige behöver stoppa invandringen så är man rasist 

Nääää  jag e långt ifrån men jag är realist 

Vi ska hjälpa 
Men vi ska hjälpa dom
Som verkligen behöver hjälp och dom som kommer hit ska vara beredda på att snabbt komma in i samhället med svenska språket , jobb och bli självförsörjande 
För just nu håller Sverige på att gå under 
Vi kommer inte kunna hjälpa alla vi släpper in . 

Hur tycker ni ? 

// kram Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0